طراحی و چاپ بسته بندی ساک دستی چرا مهم است ؟


چیزی که در اطراف یک محصول است برای دربرگرفتن، تشخیص، توضیح، حفاظت، نمایش، ترویج و به بیان دیگر قابل عرضه کردن در بازار و تمیز نگه داشتن آن.


بسته بندی و جعبه چیزی بیش از فقط چهره زیبا محصول شما می باشد. طراحی بسته بندی ممکن است همه چیز را از شکستگی در حمل و نقل تا تمایل فروشگاه ها به فروش محصول را تحت تاثیر قرار دهد.


استفاده از ساکهای تبلیغاتی موقعیت بی نظیر برای جذب مشتریان در مناطق مختلف می باشد. نسبت هزینه جذب یک مشتری جدید در قیاس با نگه داشتن یک مشتری قدیمی در حدود 2 به 6  است.یکساک خرید شاپینگ بگ با طراحی خوب پتانسیل بهتر کردن تجربه خرید را دارد و از طرف دیگر می تواند برای مشتری خاطره ی خوبی بسازد. شما در حدود 50 تا 65 % درصد شانس فروش دوباره به مشتری قدیمی را دارید در حالی که شانس فروش به مشتری جدید در حدود 7 تا 25 % است. پس بنابراین یکی از موثرترین روش های فروش مجدد و حفظ برند طراحی جذاب و چاپ با کیفیت ساک خرید می باشد،در این قسمت شما برخی از طرح های ساک دستی مجموعه شبکه چاپ به نمایش گذاشته شده است . 


 به طور کلی طراحی بسته بندی (پکیجینگ)، برنامه ریزی و شکل دادن صورت کامل و ساختار بسته بندی یک محصول است. در ایجاد یک طراحی جدید و یا بازسازی یک طراحی موجود، جنبه های زیر از بسته بندی محصول را معمولا بررسی می کنند: اندازه و شکل، رنگ،شیوه بسته شدن، ظاهر بیرونی، حفاظت و اقتصاد، راحتی، برچسب زدن، و تاثیر مواد استفاده شده بر محیط زیست.

 


چرا طراحی و چاپ برگه و کارت گارانتی لازم است ؟

اندازه و سایز استاندارد ساک دستی،کاتالوگ،جعبه،بروشور،فولدر و پاکت

چرا طراحی و چاپ بسته بندی جعبه و ساک دستی

بسته ,طراحی ,بندی ,یک ,محصول ,مشتری ,بسته بندی ,ساک دستی ,و چاپ ,در حدود ,جدید در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سخن‌ها وبلاگ فروشگاه کولر گازی سام مجله آموزشی تفریحی فان طوری پکیج های آموزشی ویژه سعید سالاری-تاریخ توسعه پسااستعماری وبلاگ آرمان میرزایی جهان دانلود کتاب های دانشگاهی مردی به نام شقایق سالم زیبا آموزش های رایگان در زمینه سایبری